مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-11اقتصادي

 رونق مشاغل خانگی، افزایش تولید را رقم می زند


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: رونق مشاغل خانگی در شرایط محدودیت های کرونایی که مانعی در برابر چرخه تولید است، به افزایش ظرفیت تولید استان کمک می کند.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: رونق مشاغل خانگی در شرایط محدودیت های کرونایی که مانعی در برابر چرخه تولید است، به افزایش ظرفیت تولید استان کمک می کند.

مهران اوچی اردبیلی20 تیرماه با بیان این مطلب در حاشیه بازدید از دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل افزود: از آنجا که افزایش تولید یکی از شاخصه های پیشرفت اقتصادی هر استان است به همین خاطر هدایت چرخه تولید به سمت منازل و استفاده از پتانسیل نیروی کار در خانه ها می تواند علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده، تولید داخل استانی را نیز رونق بخشد.

وی با اشاره به شعار سال و توجه ویژه مقام معظم رهبری به امر تولید افزود: یکی از مولفه های تحقق شعار سال توجه به امر تولید در منازل است، چرا که با رونق مشاغل خانگی و بدون نیاز به سرمایه گذاری کلان برای ایجاد فضاهای تولیدی بزرگ و هزینه کردهای دیگر، تولید به میزان بالایی خواهد رسید و شاهد افزایش تولید، صادرات و در نهایت تولید ناخالص را خواهیم بود.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، شاهد رشد و شکوفایی تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 رونق مشاغل خانگی، افزایش تولید را رقم می زند

 رونق مشاغل خانگی، افزایش تولید را رقم می زند